Kaebuste lahendamise üldine kord
Kirjalikud kaebused
Antakse kahe tööpäeva jooksul läbivaatamiseks edasi AS Sanatoorium Tervis rehabilitatsiooniteenuse juhile ja vajadusel täidetakse kaebuste esitamise blankett.
Suuline kaebus
Suuliselt esitatud kaebust lahendatakse võimalusel vestluse teel. Juhul kui vestluse käigus ei suudeta probleemi lahendada, täidetakse kaebuste arvestamise vorm ja edastatakse see kahe tööpäeva jooksul kaebuse läbivaatamiseks AS Sanatoorium Tervis rehabilitatsiooniteenuse juhile.
AS-i Sanatoorium Tervis rehabilitatsiooniteenuse juht annab kirjaliku vastuse kaebusele 10 tööpäeva jooksul. Juhul, kui pole võimalik vastata tähtajaks, teavitatakse sellest kaebuse esitajat kirjalikult. Juhul kui kaebuse esitaja ei ole lahendusega rahul, on tal võimalik pöörduda Terviseameti poole (aadress Paldiski maantee 81, Tallinn, tel. 7943500) või Tervisekassa Pärnumaa esindusse (Suur-Jõe 63, Pärnu, tel. 6696630)
Patsiendil on õigus pöörduda kaebuste ja ettepanekute esitamiseks ka:
TERVISEKASSA +372 669 6630 info@tervisekassa.ee
TERVISEAMET Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn Telefon: (+372) 794 3500 (Kõne salvestatakse) E-post: info@terviseamet.ee