Oleme väga kaua otsinud uut online-broneerimiskeskkonda, mis rõõmustaks meie kliente ja meid endid uudsuse ja kasutajasõbralikkusega. Täna oleme väga lähedal sellele, et öelda Teile: „Kallid sõbrad – me oleme SELLE leidnud!“
2021. aasta mai alguses avasime oma kodulehel Tervis ravispaahotelli pakettide ja majutuse broneerimise uues broneerimiskeskkonnas.
Nii nagu Te teate, kõik uus vajab alguses harjumist ja sisseelamist. Suhtume meie uude programmi Eesti vanasõna järgi „Kus viga näed laita, seal tule ja aita“. Kui märkate midagi, mis Teie meelest võiks olla teisiti, palun andke meile sellest teada, kirjutades meilile help@spa.ee.
OTSE BRONEERIMISE EELISED
- Parima hinna garantii.
- Broneerida saab 24/7, ootejärjekorrad puuduvad ja saate kohe teavet vabade kohtade olemasolust.
- Broneerimine on lihtne, kiire ja mugav.
- Otsekontakt hotelliga. Puudub vahendaja = kiirem suhtlus.
- Ei mingeid peidetud tasusid.
NB! MUUDATUSED PÜSIKLIENDIPROGRAMMIS
Seoses uue online-broneerimiskeskkonna avamisega muutuvad meie püsikliendiprogrammi tingimused. Seni kehtinud reeglite järgi pakkusime Teile ostuhetkel soodustust (majutusele või paketile) vastavalt Teie poolt kogutud tasemele. Uues online-broneerimiskeskkonnas ostu sooritanud püsiklientidele ei rakendu soodustus ostu tegemise hetkel, vaid pakume Teile hotelli saabudes Teie seni kehtinud taseme ulatuses rahalist krediiti majasiseseks tarbimiseks. Hotelli vastuvõtus tehakse Teile püsikliendikaardi esitamisel arvutuskäik vastavalt Teie poolt kogutud tasemele ja toa arvele lisatakse selle alusel krediit (summa, mille võrra oleks Teie poolt valitud majutus või pakett maksnud vähem). V.a. juhul, kui Teie ostule on juba rakendunud soodushind. Antud summat saate hotellis viibimise ajal kasutada kõikides meie müügipunktides. Krediiti ei kanta üle järgmisele külastusele ega maksta välja sularahas.
NB! Tehes broneeringu meie müügiosakonna kaudu ja tasudes broneeringu eest saabumisel hotelli vastuvõtus, toimib püsikliendikaardi esitamisel kõik seni kehtinud korra järgi.
Meie suur eesmärk on arendada teenuseid nii, et need pakuksid Teile rõõmu ja rahuldust. Loodame peatselt Teid rõõmustada uute sõnumitega, kus saame uhkusega öelda, et midagi on taas õnnestunud.